Пошуковий запит: (<.>A=Кобильнік Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Кобильнік Л. Н. Психологічна допомога майбутнім фахівцям в процесі самоактуалізації їх особистості [Електронний ресурс] / Л. Н. Кобильнік // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. - 2012. - Вип. 10. - С. 74-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnf_2012_10_12
|
2. |
Кобильнік Л. М. Формування у студентів настанови до самоактуалізації як чинника гармонізації освітнього середовища особистості [Електронний ресурс] / Л. М. Кобильнік // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. - 2013. - №. 1. - С. 163-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2013_1_33
|
3. |
Кобильнік Л. М. Ціннісне самовизначення особистості в сучасному освітньому просторі [Електронний ресурс] / Л. М. Кобильнік, Т. А. Каткова // Проблеми сучасної психології. - 2014. - Вип. 24. - С. 361-373. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_24_32
|
4. |
Кобильнік Л. М. Діалектика та динаміка ціннісного самовизначення студентів-психологів у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / Л. М. Кобильнік, Т. А. Каткова // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_0 Визначено характеристики ціннісних орієнтацій, обумовлені періодом навчання у ВНЗ, значимістю для студентів обраної спеціальності, успішністю самореалізації в професії, зокрема експериментально досліджено зміну життєвих цінностей у студентів-психологів під впливом факторів різного характеру. Подано результати статистичного аналізу термінальних та інструментальних цінностей у студентів I - IV курсів педагогічного університету. Констатовано, що в ієрархії інструментальних цінностей перше місце посідають цінності етично-морального спрямування, на останньому місці – цінності ригористичного характеру. Простежено динаміку зміни значимості інструментальних цінностей у студентів I - V курсів. Зазначено, що більшість цінностей займає близькі рангові позиції, у студентів-психологів III – V курсів на перше місце виходять сімейні цінності, на друге – соціальні, далі – професійні та суспільні.Экспериментально исследовано изменение жизненных ценностей у студентов-психологов под влиянием факторов различного характера. Представлены результаты статистического анализа терминальных и инструментальных ценностей у студентов I - IV курсов педагогического университета. Констатировано, что в иерархии инструментальных ценностей первое место занимают ценности нравственно-моральной направленности, на последнем месте - ценности ригористического характера. Прослежена динамика изменения значимости инструментальных ценностей у студентов I - IV курсов, указано, что большинство ценностей занимает близкие ранговые позиции, у студентов-психологов III - V курсов на первое место выходят семейные ценности, на второе - социальные, далее - профессиональные и общественные.The article deals with the problem of value orientations which appear to be the basis of understanding , perception and designing social world’s Gestalt , of the regulation of human behavior. The significance of the posed problem is increasing due to the urgent need for studying a personality in depth and due to the changes and rethinking certain values nowadays, the crisis of which is manifested mostly in the consciousness of a students’ social group.
|
5. |
Кобильнік Л. М. Обмеження та перешкоди самоактуалізації особистості студентів [Електронний ресурс] / Л. М. Кобильнік // Вісник післядипломної освіти. - 2009. - Вип. 11(2). - С. 146-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2009_11(2)__20
|
6. |
Кобильнік Л. М. Генезис дослідження аксіологічних настанов студентської молоді в культурно-освітньому просторі [Електронний ресурс] / Л. М. Кобильнік // Наука і освіта. - 2015. - № 7. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_7_12
|
7. |
Кобильнік Л. М. Психологічний супровід процесу самоактуалізації особистості майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / Л. М. Кобильнік, Т. А. Каткова // Проблеми сучасної психології. - 2015. - Вип. 30. - С. 268-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2015_30_24
|
8. |
Кобильнік Л. М. Психологічні ресурси суб’єктивного благополуччя батьків, що виховують дітей з особливими потребами [Електронний ресурс] / Л. М. Кобильнік // Психологія та соціальна робота. - 2021. - Вип. 2. - С. 105-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psychsw_2021_2_10
|